Je browser lijkt geen JavaScript te ondersteunen of JavaScript is uitgeschakeld. Dit kan problemen en onverwacht gedrag in de applicatie veroorzaken. Upgrade je browser of schakel JavaScript in.

Site

Wat is Mijn impegno?

Dit portaal is een goed beveiligde, digitale plek, waar je zelf allerlei zaken kunt regelen en persoonlijke, actuele en nuttige informatie kan vinden. Denk aan het invullen van vragenlijsten, het starten van online behandelmodules, het inzien van afspraken en onderdelen uit het dossier. Het bevat tevens algemene informatie over het Cliëntenservicepunt, lotgenotencontact, enzovoort.

Is Mijn impegno veilig?

Mijn impegno heeft organisatorische en technische beveiligingsmaatregelen getroffen om gegevens te beschermen. Mijn impegno is NEN7510 en ISO27001 gecertificeerd. Periodiek laten we dit testen door een onafhankelijke externe organisatie. De username en wachtwoord die je gebruikt zijn persoonlijk. Deel die niet met iemand anders! Heb je toch het vermoeden dat je wachtwoord bij iemand anders bekend is, pas deze dan aan.

Hoe krijg ik toegang tot Mijn impegno?

Heb je nog geen uitnodiging ontvangen, vraag dan bij je hulpverlener toegang aan. Je krijgt een account als je:
  • minimaal 12 jaar oud bent én
  • een e-mailadres hebt én
  • een mobiel nummer hebt.

Hoe activeer ik mijn account voor Mijn impegno?

Als je toegang hebt aangevraagd bij je hulpverlener, ontvang je een activatielink op je e-mailadres dat bij ons bekend is. Klik op deze link en vul je geboortedatum in. Stel vervolgens je wachtwoord in. Hierna ontvang je een code per email. Vul deze in. Nu heb je je account voor Mijn impegno geactiveerd.

Waarom is een code per email nodig?

De code per email zorgt voor een extra beveiligingslaag. Hierdoor kan je op een veilige manier inloggen en kan niet iemand anders zomaar toegang krijgen tot je dossier.

Mijn impegno blijft aangeven dat mijn e-mailadres en/of wachtwoord onjuist is

Controleer:
  • Je e-mailadres (maak je geen typefout? Gebruik je wel het juiste e-mailadres?)
  • Je wachtwoord (maak je geen typefout?)
Lukt het niet? Stel een nieuw wachtwoord in via wachtwoord vergeten? op je inlogpagina.

Ik ontvang geen e-mail als ik dit via 'wachtwoord vergeten?' aanvraag

Controleer het volgende:
  1. Weet je zeker dat je een account hebt? Zo niet, stuur een e-mail naar Mijn impegno.
  2. Vul je het juiste e-mailadres in? Je kunt alleen een wachtwoord resetten op het (laatste) e-mailadres dat je hebt doorgegeven bij je hulpverlener of op Mijn impegno. Controleer ook of je geen typefout hebt gemaakt.
  3. Kijk in je map met ongewenste e-mail of de mail daar is beland.
Lukt het inloggen alsnog niet? Neem contact op met je eigen hulpverlener.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Klik op je naam (rechts bovenin het scherm) en klik op ‘Mijn Profiel’. Aan de rechterkant kan je via het knopje ‘Wijzigen’ je gegevens wijzigen. Je wijzigingen worden niet direct doorgevoerd, deze worden eerst gecontroleerd. Dit kan een aantal dagen duren. Het wachtwoord wordt wel direct gewijzigd.